Поновити сторінку з Internet?   Дан  Берест   Для друку (упаковка Word 18.03.05)

"Християнство – Троянський Кінь Іудаїзму"

Легенда про Троянського Коня   |   Погонич Троянського Коня   |   Троянський Віз   |   Завершальна місія (Екуменізм)

Стаття викриває змову християнства зі старозавітним іудаїзмом (сіоністською релігією Ізраеля) насадити жидівську ідеологію та віддати увесь християнський світ на заклання жидівським олігархам. Численні витяги з друкованих видань унеможливлять спробу християнської братії знецінити виклад до рівня несуттєвого, суто суб’єктивного бачення історії, на зразок особистої думки окремого автора. Наведені цитати засвідчують істину, яку приховували уподовж тисячоліть лицемірні церковники і усіма правдами й неправдами намагаються приховати надалі.

Визволення з омани І.Христа (доп-вікно)



П Р И С Т У П

Кожен християнин свідомо чи несвідомо
торує шлях іудеям до всесвітнього панування...

    В роздумах про чужинську релігію під назвою християнство, кожна сумлінна людина дійде висновку, що розповсюдження цієї релігії сталося внаслідок її неозначеності, що досі сприяє її неусвідомленому сприйняттю. Тому потрібно означувати християнство як жидівську релігію, щоби люди почали усвідомлювати, якому богу вони моляться – чиє царство утверджують на землі? Кожен християнин свідомо чи несвідомо прокладає дорогу жидам до всесвітнього панування за настановами юдейської біблії. Тож почнемо нарешті усвідомлювати істинне призначення християнства і замислюватись – потрібно це нам чи ні?
    Для з'ясування свого істинного віросповідання та самовизначення своєї причетності до християнства – звірте свої погляди з християнськими канонами, – дайте відповідь на три запитання (собі особисто):
1) Визнаєте себе рабом (рабою) жидівського бога?
2) Визнаєте верховенство жидів (іудеїв) над собою?
3) Визнаєте право жидів (іудеїв) володіти землею, на якій ви живете і на якій будуть жити ваші діти й онуки?
    Якщо ви не дасте схвальну відповідь хоч на одне запитання – ви не християн (не християнка). І чим швидше ви це усвідомите й відійдете від християнства, тим вагоміше буде ваш особистий внесок до покращання власного добробуту і незалежності Батьківщини (див. "Визволення").
    Ця стаття інформує рабів жидівського бога про вготовану їм долю, яку накидає жидівський іудаїзм за допомогою жидівського християнства усім народам, що сповідують релігію І.Христа. Адже християнська релігія несамостійна і завжди перебувала під п'ятою іудаїзму. Завдання християнства полягало у тому, щоби протягти по світу іудейський віз, на якому сиділа хизуючись, мов панна, куца історія жидівського племені та самовдоволено слухала хвалебні пісні поборників церкви І.Христа, примушуючи віруючих рабів шанобливо вклонятися їй і визнавати її як священну, єдино правильну й істину, пошановану понад усе – навіть понад власне буття на цьому світі.
    Той іудейський віз рухався не сам по собі, ним керував меткий погонич, що накинув ярмо на шиї рабів і пильно стежив, щоби вони тягли воза як слід, та щоби всі народи довкола сприймали свою рабську долю як радість невимовну, прославляючи жидівського бога всіма мовами та язиками.
    Куди ж прямує той віз? Куди завертає? На що сподіватись, коли той віз дістанеться кінцевої мети? – про це і йтиметься у цьому викладі.


П Е Р Е Д М О В А

    Для вірного та об'єктивного розуміння призначення будь-якої релігії, треба з'ясувати підгрунтя її виникнення. Тобто на якій царині і яка первинна суспільна формація започаткувала ті чи інші релігійні засади будь-якої віри. Мабуть, не потребує пояснень той факт, що релігія осілого народу докорінно відрізняється від релігії кочових племен, адже останні за родом своєї діяльності мають ознаки войовничості та загарбництва, зокрема, захоплення чужих земель, на яких живуть землероби.
    Виправдовуючи свої загарбницькі напади, кочовики винайшли собі войовничу релігію, яка приховувала їх хижу вдачу за оманливими поясненнями. В той же час, землероби (осілі народи) сповідували миротворчу релігію, адже натоді (тисячоліттями до н.д.) землі для землеробства вистачало всім, тільки бракувало працелюбства та чемного ставлення до землі й природи, як джерела доброту землеробів та врешті й всього людства.
    З'ясувавши різницю між світоглядом кочовиків і осілих народів, з'ясовується і наріжний камінь відповідної релігії – власне підгрунтя, на якому релігія зросла і викохалась. Зауважимо, що взявши до рук будь-яку книгу чи статтю, як сучасну так і стародавню, треба насамперед з'ясувати національність та віросповідання автора (чи авторів) тексту. Адже кожна людина умисно чи неумисно викладає факти під кутом власних поглядів та уподобань, які залежать від ступеня патріотизму та релігії. Чимдалі в минуле сягає датування оповіді, тим більш вагомий зазначений вплив на все оповідане. Бездоганних істориків, літописців, митців взагалі немає і ніколи не було. З огляду на це потрібно розуміти, що історія України-Русі, яку писали християни-літописці, не цілком достовірна. У літописних викладах історичних подій істинно лише те, що не суперечило концепції жидівської релігії; іншими словами, в християнських літописах присутня брехня.
    Не зайве нагадати, що перебріхування історичних фактів Антії-Русі-України не закінчилося по добі літописців-церковників – воно продовжується досі, бо сучасні історики, громадські діячі, члени-кореспонденти Академії Наук є ті ж таки християни, тобто раби жидівського бога, що продовжують справу літописців-цековників, затятих фальсифікаторів нашої історії. Сучасні науковці, письменники, громадські діячі не поспішають на слові, що суперечить пануючій ідеології, щоби не позбутись роботи, звання і засобів до існування за спробу висвітити історичне минуле українського народу без намулу чужинської ідеології, що поневолює сучасну Україну та примушує зубожіти в рам'ях християнсько-сіоністського світобачення, де доля українського народу взагалі не береться до уваги. У таким спосіб забезпечують свій добробут та упоряджають безтурботне життя новітні запроданці, що похопились жнивувати на християнській ниві.
    Залишимо літописні байки на совісті візантійський прихвоснів – християнських літописців. Але навіщо переповідати літописні вигадки у сучасних публіцистичних виданнях? Нехай їх досліджують фахівці при захисті своїх наукових дисертацій, які ніколи не читали й не будуть читати прості люди, – і не тому, що вони не здатні усвідомити наукові праці, а через те, що люди добре розуміють – кожен заробляє на життя як може. Тож для широкого кола читачів варто виносити лише гідні уваги достовірні свідчення нашої найстародавнішої в світі української історії. Щоби наші нащадки не засмічували собі голови сумнівними оповідками, що принижують честь і гідність людини у власній незалежній державі на святій землі своїх праотців, чиї імена не тільки не відроджуються за часи Незалежності, але навіть немає мови за їх відродження.
    Пояснення такого "традиційного" ставлення українських вчених до історії своєї Батьківщини напрочуд просте. Справа в тому, що "традиційними" поглядами на історію Антії-Русі-України вважаються ті, що були затверджені в Москві. Відтак сучасним науковцям не до вподоби зрікатися власних слів, що нещодавно паплюжили українську історії на догоду Росії, яка замовчувала архаїчну древність України-Русі, щоби зрівняти її з маломірною історією Московії. Тому й маємо суцільний морок у свідомості співвітчизників замість належного знання свого історичного минулого.
    Проте мало-помалу ми починаємо усвідомлювати своє минуле. Однією з сторінок нашої минувшини є стародавня Троя. Це місто було засновано вихідцями з Антії-Русі-України на честь бога Трояна: "Переселення очолив старотець Ман, ведійний "Муж, Чоловік" – відповідність якого виявлена в похованні ІІІ тисяч. до н.д., Висока Могила, під Староселлям (межиріччя Інгульця й Дніпра). Онуком Мана був Атис ('Отець'), а сином останнього – Лід" (НЦ с.267). На думку сучасних етнологів, Лід, отож і його прадід Ман, походили з пелазгів – переселенців з-понад Росі, сучасної Черкащини. "Є припущення, що Лід – один із засновників Етрунії.., з якої постали держави Греція й Рим" (СП с.24). Відносно праотця Мана, якого заступив іудейський Ной, маємо свідчення в "Історії світової культури": "Правового закріплення ідеологія брахманізму (священнослужителів древньо-української релігії) набула в VІ ст. до н.е. в "Законах Ману" – першому політико-правовому кодексі індійської культурної єдності... Ман, за ведичною міфологією, був прабатьком усіх людей, лише він один вижив після потопу на землі. Від призначеної йому богами дружини Іди й походить рід людський" (ІСК с.138). "Закони Мана" були й правовим закріпленням варнової системи брахманістської Індії. "Так, у гімнах "Рігведи" варна брахманів асоціюється з білим кольором як символ моральної чистоти і доброчинності, варна кшатріїв (царів) – із червоним кольором сили, енергії та рішучості, варна вайшіїв (ремісників, торговців) – із жовтим кольором суміші перших і других якостей, варна шудр (найнижча) – із чорним кольором як символом пороку й темноти" (ІСК с.132). До сьогодні в Індії збережена одна з найсвященних книг – "Манусмріті", – дослівно "Закони Мана" (СН с.259).
    Щодо "землі обітованої" – Палестини, де наші пращури пелазги (дослівно "лелеки") розбудували Трою, нагадаємо, що "В Палестині за 5 століть до нашестя племені Мойсея пелазги збудували велике місто Русасалем – "Русів постій" (за Дж. Вільсоном), за іншими джерелами (О. Партицький) це місто звалось Руса-Лель – на честь "русинського" бога Леля, а з часом назву міста було перекручено на Єрусалим (СП с.42). Так з розповіді про те, що в Сірії є-Руса-Лель, виник "Є-Руса-Лим". Інші міста русичів на чужині: Треба, Мана, Кума, Курінь, Порусія, Коса, Лука, Оратанія, Оріана, Русалія, Милан, тощо.


Гомерівська легенда про Троянського Коня

    Напевне, кожен чув про Троянську війну, де 100-тисячне військо греків вподовж 10-ти років було неспроможне подолати опір одного стародавнього міста, що звалось Троя (воно ж Іліон). Натомість греки вдалися до хитрощів: подарували троянцям змайстрованого дерев'яного коня, в котрому сховався загін воїнів на чолі з Одіссеєм. Щиросердні троянці втягли віроломний дарунок у своє місто, а вночі грецький загін виліз із черева оманливого коня, відчинив ворота міста і разом з нахлинувшою лавою грецькою війська розтрощили Трою ущент.

    Так розповідає легенда, викладена омиром – тобто поетом стародавнього світу, пелазгом-троянцем Гомером у славнозвісній поемі "Іліада". Варто внести пояснення щодо терміну "пелазг", бо це має пряме відношення до історії Антії-Русі-України.

    "Маються вагомі підстави починати античну історію Європи не з описаної Гомером Троянської війни кінця ІІ тисячоліття до н.д., а на тисячоліття раніше – з Огігосова потопу; бо цілком виправдане заглиблення вищезазначеної історії до середини ІІІ тисячоліття до н.д. – на часи патріарха Пелазга... Судячи з досконало вивченої генеалогії протогрецьких, догрецьких та давньогрецьких імен і племен, Борисфенос уперше з'являється в оточенні патріарха-гіперборейця Пелазга. З погляду генеалогії пелазгійських імен, Борисфенос був кам'яним вартовим життєвих сил. Родовід Борисфеноса йде опліч з не менш міфологічним Ахелоосом – людиною-биком, праобразом і пращуром троянського героя Ахілла. Так вони й сусідили в античній географії: Борисфен – пониззя Дніпра, та Ахіллів Біг – сучасна Тендрівська коса близь устя Дністра. А далі, по маршруту мореплавства до о. Делос і Трої, міститься унікальний острів Левка(да) – сучасний о.Зміїний... Вважалось, що саме на цьому острові перебувають душі відомих героїв Троянської війни: Ахілла, Патрокла, Елени... Крім того, пелазгійсько-гіперборейський Борисфенос сусідить з легендарним своїм співвітчизником царем Огігосом – за правління якого відбувся вже згаданий Огігосів потоп у ХХІІст. до н.д... Пелазгія тотожня Гіпербореї, бо крім гіперборейця Пелазга їх об'єднує Борисфенос – Борисфен – Берестень. Відтак, витоки європейської античної історії відшукуються не в Балканській Елладі чи малоазіатській Трої, а в східноєвропейському Подніпров'ї...
    Вже більше двох тисячоліть європейці вважають, що їх історія розпочалася з Греції – точніше, з облоги й взяття наприкінці ІІ тис. до н.д. малоазіатської Трої. Межи тим самі греки (за свідченням Геродота) не забували, що їх цивілізація піднялася з уламків декотрої Пелазгії, заснованої напівміфічним гіперборейцем Пелазгом. Також вважається, що європейська мудрість має витоки знов таки з Греції, хоча в дійсності греки навіть не знали походження свого Зевса, Аполлона та інших богів, покладаючись на перекази пелазга-троянця Гомера, котрого вони бажали визнавати за грека, однак ні місця його народження, ні роки життя назвати не могли" (НЦ с.259).

    Щодо поем Гомера, творця безсмертної "Іліади" та "Одіссеї" у VІІІст. до н.д., "особливо бентежили вчених суперечності, які не можна пояснити, а саме: за життя Гомера цивілізація Греції перебувала на досить низькому рівні, а у поемах відображається побут і культура значно вищі. Відтак можна припустити, що описи поета – лише плід його уяви, або ж визнати, що розвиток стародавнього суспільства пішов назад і розквіт якоїсь таємничої цивілізації змінився занепадом – таким різким і глибоким, що від її колишніх досягнень не залишилось і сліду. Повірити в це було важко, і все-таки знайшлась людина, віра якої повстала проти наукової поміркованості. Звали цього ентузіаста Генріх Шліман" (ФА). Місце знаходження Трої по опису Гомера установив німецький археолог Г.Шліман у 1871р. – пагорб Гіссарлик в Анатолії, п-з узбережжя Малої Азії (САМ).

...

_______________________________

2012 рік
Рекламне безкоштовне ознайомлення завершене;
для отримання тексту надішліть лист на адресу
pravoslavu@narod.ru

вам буде вислано реквізити для переказу,
а текст – після переказу коштів
(ціна на 2012 р. – 50 гривен)

Используются технологии uCoz